Saturday, May 17, 2008

PERCUTIAN KE PD.....24th Mei

Dato’/Tuan/Puan/Cik,

Perhatian perkara PD,

Dukacita dimaklumkan bahawa rancangan percutian cuti-cuti Malaysia kita ke PORT DICKSON pada 24 Mei 2008 terpaksa DITUNDA kepada tarikh 31 Mei 2008.

2. Sebab-sebab ia ditunda bolehlah dapatkan penjelasan lanjut dari CIK YUSNIMA kita. Sebarang masalah dan cadangan bolehlah diutarakan kepada En. Nizam( Ayam) dan En.Zailan.

3. Segala kesulitan amat dikesali. Walaubagaimanapun, diharap program ini dapat diteruskan seperti yang dirancang. Diharap setibanya kita di PD, selain bergembira dapatlah kita merancang dan bermesyuarat untuk program dan aktiviti kita seterusnya. Diharap PD dapat menjadi titik permulaan kepada program-program kita yang mendatang.

Sekian, kerjasama dari tuan/puan amat dihargai.

12 comments:

Anonymous said...

asyik nk tukar. bikin panas la. 24hb je la.


jaa yg beriman

Anonymous said...

oit..
ramai yang nak pegi pada 24 mei 2008..
so stick 28 mei ni pg..



zailan..

Anonymous said...

ralat..
24 mei ni..
hehehehe

Anonymous said...

korang je la g...

Anonymous said...

aku mintak maaf tak dapat g..

yus

Anonymous said...

lorrr..secretary cum planner xg..apa cerr lak tuh..
lak tuh..byk songeh sgt plan dia
ada ke bwk mknn nk kne bgtau la itu la ini la..
cam dak kecik nye berkelah..
barbeque udah..sempoi..
hehehe..gue hanya akan on klu hangat yg pergi ya..klu xberapa hangat..ya deh..males dikit..ku kiranya mesti bosan dowang..maaf ya



miss antu kecik =)

Anonymous said...

ape ni cholan sekejap 24hb sekejap 28hb




aku yg keliru

Anonymous said...

sori weh..aku xdpt join

Marniza

Anonymous said...

mana satu yg betul ni.. aku conpius.. leh senarai tak saper yg berkemungkinan g 24 mei ni.. nak gak tau.. aku pon sama. kalo hangat aku pegi..:p

pipie

eintwoseven said...

kalo xde maksiat aku pegieeeeeeeeee

Anonymous said...

PUncO!!!!!!



Zailan

Anonymous said...

punco...
awak terlupo..hangat xhangat la..
ayam!!!ko yg wat maksiat...=P


miss antu kecik =)